02 februari 2013

Vad är detta?

Vad fasen är det somnhäder på bloggen just nu...? Det står ju bara en massa konstiga lösryckta saker just nu...

jag har inte varit i Muzak City eller Paradiset pånett tag och skrivit grunderna med ett elller två inlägg om dagen, en vecka eller månad i förväg...malla inläggen kommer baserade påbatt jag kommer att tänka på bloggen och då skrivsdetsom finns i huvudet just nu...

Detta kallas ju en blogg och den ska göra saker med besökarna som ger dem något, den ska ge mig något och den ska hålla sig inom de ramar som jag tillåter och sätter.

Just nu är de ramarna något förändrade och ändå är de återhållsamma i och med att jag inte skriver allt som jag har behov att skriva.

Antar, förutsätter och förstår att detta inte är så kul för de som är här frekvent, en gång eller då och då. Fast just nu är det så...

Inga kommentarer: