15 april 2012

Fixa till lite hemma...

 Just nu känns det som det börjar bli dags att ta hem några av mina vänner som har bättre smak än jag för att förändra hemmet. Har tröttnat på att aldrig ha tid att göra i ordning hemma.
 Det finns ingeting som ska vara kvar. Golv, tak, väggar, dörrar ska fixas, bytas ut eller ändras. 
 I princip alla möbler ska ut och så även en massa prylar och gamla kläder och skor.
 Alla gardiner, mycket av prydnader, böcker och annan skit ska ut.
Och du som känner mig, vet att det varit på gång många gånger. Men när Fixaren, Stylisten, Prinsessan och en massa andra människor med fantastiskt smak erbjuder sin hjälp så kan i alla fall jag inte stå emot så mycket längre...

Återkommer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låt dom inte lura på dig en massa oxblodsfärgade Chesterfieldmöbler och vinröda medaljongtapeter, bara för att det är inne den här helgen!
Stå imot deras påtryckningar, för jag tycker det ser fint ut som det är...på dina bilder!
Din vän och stöd i renoveringshetsen/ R.S

Unknown sa...

Jag ska stoppa den röda trenden alltså?