17 april 2012

Välj scarf och halsduk med omsorg

För ett tag sedan så kom det en svensk blogg med Reklamare med halsduk inomhus. Det var en hemskt kul idé att sätta upp den, även om det blev lite för mycket larviga bidrag så fort det blev mer allmänt känt. 
Jag vände mig mot att det kallades halsduk, eftersom jag bara vid undantag har halsduk inomhus men alltid scarf. Jag har inte vågat fråga Perceptionisten om jag uttrycker mig korrekt, men han skulle fatta vad jag menar och galant korrigera mig. 

Detta inlägg handlar om att alla män passar i såväl scarf som halsduk. Alla riktigt snygga killar jag känner har det allt som oftast. Det trivsamma är att även tjejer och kvinnor passar extremt bra i scarf och halsduk, så det är en unisexgrunka. Det är helt enkelt en vanesak att se till att scarfen och halsduken är en naturlig del av varje klädsel och alla utstyrslar du har, såväl till vardag som till fest.

Inga kommentarer: