18 mars 2010

SAS

Skall jag tycka synd om SAS när det går dåligt för dem?

Vad kan SAS berätta om mig?

Vad är deras vision för mig och oss som kunder?

Vad gör de med all den feedback jag lämnat via pollar, intervjuer och frågebatterier?

Hur ser deras plan ut för att tjäna pengar som bolag?

Hur ser deras plan ut för att jag skall känna mig viktig eller åtminstone prioriterad?

Jag anser att SAS har förbrukat sig existensberättigande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här följer de rätta svaren:
Nej
Inget
Kunder?
Inget
Finns ej
Finns ej

Stellan

Unknown sa...

Kanske har du rätt Stellan. Tyvärr...

Anonym sa...

Lägg ned SAS! Bedrövligt omoderna. Antingen är ett flybolag billigt som fasen och har ingen service utan extrapengar eller så skall de vara svindyra och kanonservice. Inte ok att vara svindyra och ingen service. A no no.

Anonym sa...

Bra att du flyger på SAS. De borde verkligen tänka igenom vad deras roll är och börja ha relationer med oss kunder. Jag får samma mail nu som jag fick när jag var Guldmedlem bara för ett par år sedan. Så enormt opersonliga och dåliga. Och då har de ändå min data sedan mitten av 90-talet. Dessutom har de världens tröttaste kabinpersonal på de internationella flygningarna. Det är lite bättre på Sthlm-Gbg men ändå marginellt. De är ändå djävligt dyra och opersonliga. Det som egentligen är värst är att det inte blir bättre med åren.

På dom bara, jag stöttar:)