20 mars 2010

Färjan

Det är inte skönt att bli mer och mer vanlig. Jag har nu även sett programmet Färjan. Skulle nu kunna beskriva vad det handlar om, fast inser att de allra flesta jag känner kanske redan har sett det.

Oavsett, det är ett program som gått under några år och som i det avsnitt jag såg handlade om... Ett gäng tjejer som var på färjan för att lyssna på Arvingarna, en lallande bartender som gjorde sitt bästa för att vara folkligt charmig och några killar som gick en kurs för att lära sig ragga.

Det kutas i trappor upp och ned och det riktas mickar mot dialoger, görs intervjuer och blandas upp med bilder på dansande lallare.

Det jag tar med mig är att det måste vara rätt illavarslande om man behöver gå en raggningskurs för att få napp med någon av de tjejerna jag såg i detta programmet. Kanske har jag fel... Kanske är serien skitbra...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mr Rare! Du låter förfärad. Det är så här det svenska samhället är. Ledsen att chocka dig och göra dig besviken.

HH

Anonym sa...

Hörde att Håkan skall ha bar i Thailand. Jätteskönt och passande att han skall vara där.

Men varför måste de sända det i TV?

Låt honom och därmed oss slippa TV-sändningen.

Gör ett program med MrRaRe!!!

Fresterskan

Anonym sa...

Bli inte mer vanlig:) Förbli One of The few!

Kram Stina