01 juni 2009

Dom finns

Kanske har jag haft tur. Kanske finns det många och jag har träffat samma typ som alla andra träffat. Kanske har jag känsla. Kanske finns det inte så många och jag har lyckats träffat många av dem.
Ni vet de där riktiga personerna med lust för upplevelser. Sådana där som faktiskt inte dömer utan som är nyfikna på att veta vem som står bredvid och vad de gjort och erfarit. De där som ej är mest intresserade av var den andre jobbar eller personens ålder eller var den bor. De där som kanske är vanliga att vi möter, för att alla är sådana eller som kanske då kanske är enormt ovanliga.
För min del tycker jag att det vimlar av dem.
Jag försöker säga att jag känner förbannat många fantastiska personer som lever av upplevelser och är djävligt bra.
Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mister RaRe! Jag tycker din blogg är bra. Jag tycker att du kan erkänna att du är GAISare. Skriv oftare om du hinner eller har lust. Tack för ordet.

PS. Tycker att du skall svara på kommentarerna oxå.