31 december 2009

TACK & Gott Nytt 2010



Ett magiskt år är snart till ända och ett än mer magiskt är på väg att starta.

Det som är tydligast för mig med året 2009 är att jag haft och har förmånen att ha så riktiga och bra människor runt mig.

Det är så jag upplever det. Kanske har jag haft det hela livet och först under detta året insett det.

Sanningen är förmodligen en kombination av det förra och det senare.

Jag vill säga TACK till alla som jag får vara nära och ha nära mig och alla som ger mig tid och utrymme. Vet att flera av er som skall ta åt er läser här, så ta åt er.

Nu kommer ännu ett magiskt år där åtminstone jag kommer vara än mer noga med att säga allt jag tänker på till alla i min närhet. Om jag dessutom kan vara på tårna med att vara nyfiken på alla jag möter så kommer 2010 bli mer än magiskt.

TACK & GOTT NYTT 2010!

Inga kommentarer: