02 januari 2010

Detta kallar jag en trailer

Helt fantastiskt. En riktig trailer. Kanske såg du den på någon svensk TV-kanal nyss. Jag såg den och säkert var det 25:e gången jag såg den. Jag vet att det inte är många kommentarer i hela filmen, men tyvärr är det så illa att jag kan kommentarerna och konversationerna utantill.

Hittade den gamla trailern till "High Plains Drifter" med Clintan på YouTube, för bra för att undanhållas...



Bara speakerrösten gör att du vill se den igen, eller...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt bra film, såg den på TV någon juldag. Hade inte sett den på många år. Varje gång jag ser den så funderar jag på vad Clintan tycker om sina våldtäkter i filmen.

Fast och den håller fortfarande.

Kidda

Unknown sa...

Den legendariske Kiddan! Allt oftare du kommenterar, nice! Har gjort samma observation med våldtäkten. Rått och känns ej som Clintan.

Och ja, den håller fortfarande.