22 juni 2011

Jag vill hitta någon...

Två av mina viktiga har sagt samma sak de senaste dagarna... Att de verkligen vill hitta eller ha någon att dela livet med. Jag smälter fortfarande vad jag tänker om det. Båda sa det ärligt och rakt och jag gillade hur de sa det. Och även om det har smält runt en del i mina tankar så har jag inte kommit till vad jag tycker. Jag vill hitta någon..., sa de! Ingen av dem krävde något svar eller sa så mycket mer. Det snurrar fortfarande runt hos mig på ett bra sätt.


De är helt olika så det är inte bara att para ihop dem, de är båda för bra för det. De är så snygga inuti och utanpå båda två. Kanske är det så att de är sådana där som kommit mycket längre och fortfarande är på väg? Där tar likheterna mellan de två slut men jag tror att ovan är en del i grundförklaringen till varför två så fina har det på ett sätt som de uppenbarligen inte vill ha det. Att de är en, var och en.


Kanske trodde jag att den ena av dem faktiskt ville vara en och alltid kunde bestämma när hon ville vara två. Kanske trodde jag att han ville vara två så mycket att han skrämde potentiella respektive. Inget av detta stämmer. Och när jag skriver detta så är det kanske helt enkelt så att de båda inte saknar just en specifik ytterligare en, utan att de saknar stimulans. 


Om någon av er läser detta så är mitt tips att ni ska bryta mönster. Gör det, byt mönster!!!


Och Puss på er, ni är lite för bra för de flesta spekulanterna. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

You shouldn't bother about those needy friends of yours, what they give will come back to them in an alluring shape of their own earthly form...eventually in the shape of the same sex(?) ....and that's coooool too!
Love will come, aswell as peace on earth...you just wait and see....not right now.....getting closer....how about now....no, maybe not.....but, ahaha....now....wait....perhaps the stars aren't aligned at the moment....but NOW!!!.....sorry....any sec...

The vaporized scent of YSL!

Unknown sa...

Tx The vaporized scent of YSL! You should realy talk to someone close and make a song with this name or perhaps a band... Feel it... The vaporized scent of YSL! ... Lovely!