12 mars 2011

Systrarna Graaf


Kommer du ihåg den här kampanjen som gick för några år sen… Det gör inte jag. Anledningen att jag hittade den var att jag fick en fråga av en yngre tjejkompis och insåg att jag inte hade koll. Frågan var vad de hade gjort från början, vad de blivit berömda för från början. Jag insåg att jag inte hade en aning. Så mitt forsök lät... “Öh, var det kanske något med nakenfoto… eller är det bara från att en av dem var gift med målvakten Hedman… eller var det något med en frikyrklig mamma… öh… en av dem skrev en bok, tror jag… jag tror att det var nakenfoto för Slitz eller någon liknande… fast kanske hade de någon kass discoinspeling som systrarna Graaf där de åmade sig I någon video också… eller var det Silly & Pussy... och hade inte en syster problem med ett ex som förföljde henne... äh, minns inte!”

Så jag googlade… Efter en stund insåg jag att jag redan hade en tillräckligt komplett bild, kanske en fullständig faktiskt...

Fast reklamen är lite briljant...

2 kommentarer:

Anonym sa...

...eller helt sjuk i huvudet!
R.S

Unknown sa...

hahaha, det ligger en del i det käre R.S.!