02 april 2013

Ovanligt och ovant


Fler av de saker som händer runt mig just nu är något helt nytt. Kanske är allt det som händer runt mig just nu något helt nytt.

Och en av de saker som är mest ovana och bäst är att jag är helt utom kontroll på och bortom allt vad komfortzoner heter, och tur är det.

Någon sa till mig att det var den som var utom kontroll i samma fall som ovan... Mitt svar var att inte fasen är det jag som har koll eller kontroll i alla fall...

Det och det som händer runt mig just nu påverkar positivt, känns ovanligt och ovant.

Och samtidigt så är det inte så djäkla mycket att orda om eller skriva om här...

Du vet hur det kan vara, vissa tankar blir patetiska när du ska formulera dem... Andra blir bara svåra att förklara... Och detta inlägg får jag nog se till att läsa om ett tag för att kunna veta vad fasen jag försökte säga till mig själv med dessa ord.

Eder alltid lika ödmjuke skribent,

MR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert så!
R.S

Unknown sa...

Vackert så:)


MR