31 januari 2012

Cranberry juice is da shit!

Kanske har det hänt ett par gånger i mitt liv att jag varit konsekvent med vad jag gillat just då... Under några år har det varit ett fokuserat gillande av tranbärsjuice. Tranbärsjuice är perfekt att ha som måltidsdryck eller mingel dryck när andra dricker eller konsumerar alkoholhaltig dryck. 


Dessutom påstås tranbärsjuicen innehålla c-vitamin och bra mot eller vid urinvägsinfektioner, men det räcker att du gör en sökning på juicen så ser du att det finns olika åsikter om nyttan med tranbärsjuice, jag dricker det för att det är gott. Jag försöker faktiskt även påverka min omgivning att följa mig åtminstone genom att prova. Oavsett det, så kan ingen få mig att tycka att något med alkohol i är godare.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med, funkar till allt...Sushi, Blodpudding, en Rival Entrecote, eller varför inte halstrad hummer....som jag alltid sagd, om jag nån gång får njuta av min gamla Gibson upphöjd på ett pålhus nån meter ovanför kristallklart vatten i plus 30 värme utan TsunamiSirener!....då, är det bara en sak som fattas multivitamininjektionen och den urinvägsinfektionshämmande tranbärsjuicen!
Av alla icke alkoholhaltiga drycker så står en som, King!
Tranbärsjuice!
R.S

Unknown sa...

Bäste R.S! Det glädjer mig att än en gång konstatera att du har en alldeles utmärkt stilkänsla och framförallt smak.

Killkram MR

Mannen med hatten sa...

Ni är så jävla tråkiga ibland...
Tranbär?
Som en wettextrasa på Riche.
Suck.

Anonym sa...

Evolutionteoretiker tvistar forfarande om vad som är livets vagga, jag vill helt promt hävda att det är.....Tranbärjuice....eller gitarrackordet A-dur, lite vacklande där, kan vi få ett domslut av T.M.O.U, tack?!?
R.S

Unknown sa...

Medan vi tjafsar om detta så kan jag berätta att det säljs fler liter tranbärsjuice i världen än det köps wettextrasor. Det är ändå ganska mycket?

MR

Unknown sa...

Och imorgon blir det Robert och så den där snubben som show off spelade, eller hur var det nu?

Anonym sa...

Vassaru? ...det är faktiskt jättesvårt att förstå dig genom den där latinobrytningen....
Hur var det med snuset!!!?
R.S

Unknown sa...

Snuset ska inte blandas ihop med tranbärsjuicen


Å det bestämdaste MR