17 juni 2012

Lindsey Lohan


00.16
Jag har helt enkelt inte en aning vem denna brutta är när jag skriver detta. Jag har hört hennes namn massor av gånger och förstått att hon gillar att sabba sig och livet. Men jag har ingen aning om varför hon är berömd innan dess.

00.17
Nu har jag läst om henne på Wikipedia och konstaterar att hon sedan hon var tre år varit aktiv inom reklam och film, att hon varit med i några helt okända filmer och spelat in ett par plattor. Född 1986 i New York, jag trodde att hon var brittisk.

00.18
Nu övertygad om att hon är helt ointressant.

00.19
Fattar fortfarande inte varför hon är berömd... Ann Nicole Smith? Var det så hon hette...?






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem bryr sig om henne nu när "backdropen" på sidan äntligen föreställer något bekant igen!
Härligt, livet är gott!
R.S

Unknown sa...

Aj, visste inte att du känt dig vilsen. Ledsen för det, säg till tydligt nästa gång!

En alldeles enormt ödmjuk MR