30 juli 2012

To Like?

Flera av mina vänner trycker Like på bland annat unga tennisspelande tjejer som jag själv har dålig koll på. De trycker även på friidrottar-tjejer och kända kvinnliga modeller, skådespelerskor och jag vet inte allt. Oftast unga och lätt klädda. För några dagar sedan noterade jag intresse bland de jag känner för en tennistjej som hette Agnieszka Radwanska och idag eller igår för Maria Sjarapova.

Så fort jag ser det så tänker jag att det är lite skumt, fast jag kan ha helt fel. Kanske ska man trycka Like på någon man är attraherad av? Eller är de extremt sport- och filmintresserade? Eller har de en förhoppning att hon ska bli glad och höra av sig?

Och samtidigt så trycker jag Like på allt som har med GAIS, Pelle Blohm, One, Bowie, Rockstjärnan och Ballerinan att göra. Och det gör jag ju för att jag gillar dem och vad de står för, så det kanske är samma sak? Och mina funderingar ovan kanske är helt tossiga?

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar!
R.S