11 oktober 2012

Ibland är det svårt

Du vet den där känslan när du går riktigt länge och suktar efter den där grejen du vill köpa. Det kan hända att den där grejen känns väldigt nödvändig eller onödig och oavsett det baa måste införskaffas. Kanske har du till och med dåligt med pengar och tycker att grejen kostar för mycket. Och du kan inte bestämma dig och ända vet du att...

Allt ovan känner jag inte alla igen, även om jag hört talas om det. Jo förresten... Ringen på bilden är från favoriten Goti och jag tänkte nog en vecka innan det fanns ett beslut. Och att det blev en hel spännande vecka utan en tanke på ringen... Det berodde på att jag glömde bort den...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Fin blogg. Du är välkommen på http://filmandotherstories.blogspot.se/.

:) Ha det bra!

Anonym sa...

Det är bly i tenn! Just saying! Släng dem så långt du orkar....ledsen!
Det är som att välja äldre beg, vigselringar i vitguld....då är det fett med nickel i dem!
Get rid of them, pronto!
Finns det inte en så kallad "ansvarsstämpel" i dessa trendsmycken som garanterar ädelmetallhalt så "back off".....det kan innebära att du inte kan ta i ett bältesspänne/sax, bestick, eller stå ut med nitarna i jeansen framtiden...bara för att de innehåller ett minimalt överskott av nickel! Värt det(?) för en kool look.....your choice! Som MR, sa tidigare, kvalitet kostar....
Just saying!
R.S

Unknown sa...

Christina C! Tack så mycket, jag ska kika in på din:)

R.S!
Noted and taken, av med brallorna alltså? Och nej, brallorna är inte av tenn...:)


A