03 november 2012

Tittar aldrig på TV

Ibland kan jag inte följa med i vardagliga snack och diskussioner, och det är så snart någon börjar prata traditionella tv-program och tv-serier... Jag kollar ju aldrig på tv... Vare sig "live" eller "on demand".

Det har helt enkelt blivit en av de där sakerna som har rationaliserats bort efter hand och blivit omöjligt att prioritera.

Så för några dagar sedan så satt jag och jobbade och kom på att det har börjat ett program som visar Olle Ljungström... Och då stack jag in på SVT Play och hittade inget, då gick jag till TV4 Play och bestämde mig för att lyssna på det första avsnittet av "Så mycket bättre" som bakgrundssvall när jag satt och jobbade. Sagt och gjort... Blev Spotify och The Cure istället...
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll måste du titta då det utlovas "gråtfest" då Olle Ljungström ska hyllas av sina " Största fans"!
Njut av folkhemsskiten vetja;)
R.S

Unknown sa...

Och så gjorde jag... Och jag vet att du kollade också... Det var djävligt bra, admit it!

Anonym sa...

Han var Olle, som vanligt.
R.S

Unknown sa...

Så var han...

MR