20 januari 2013

Ofrivillig paus

Jag ber dig om ursäkt för att det blivit strul med mitt utlovade "minst ett inlägg om dagen"... Jag kan inte skylla på något... Jag har helt enkelt prioriterat annat... Har varit så på sistone... Jag har brutit lite mönster, gillar det och fortsätter... Ska förklara varför någon gång, men inte just nu....

Nåväl, på tisdag kväll kommer jag uppdatera bakåt och se till att det finns nya inlägg några dagar framåt, samt fylla i de två dagarnas luckor här...

Ledsen för din skull, att du missat en del av dina dagliga vanor... Glad för min korrekta prioritering! Har helt enkelt annat för mig och hade inte lust att använda den som Instagram, som du borde följa, då med mitt oriktiga namn med underscore mellan för- och efternamn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"snö är en bimbo"!
R.S

Unknown sa...

MrRaRe är en bimbo:)!

MR