07 april 2013

Olle på Lorensbergsteatern igår kväll

Igår kväll var vi på Olle Ljungström på Lorensbergsteatern i Little Village. Lovar en kort rapport från detta vid senare tillfälle. Vill bara att du som läsare ska veta var jag är igår kväll, så att du inte blir orolig.

Det jag kort kan säga var att det var en helt fantastisk konsert med en Olle som kastades mellan nervositet och den mest äkta glädje och lycka över en enorm hyllning från publiken som gjorde att han alldeles kom av sig.

Jag skriver, "Magiskt Olle".

Och tack fina fina vänner och Min Lilla för att jag fick dela upplevelsen, för en sådan var det, med er.

Detta var första gången i sitt 82-åriga liv som Min Lilla såg en rock- eller popkonsert. Det kommer bli fler om Olle kommer i närheten av henne. Hon ringde precis och vill att jag köper hans "skivor" till henne.

Inga kommentarer: