28 juni 2013

Du är den första...



Du är den första...

Den första där det inte är någon skillnad mellan om det är en stor eller liten sak, dyr eller billig, lång eller kort... Ja, det spelar helt enkelt ingen roll, du blir alltid lika enormt glad, tacksam och eftertänksam...

Jag har varit med om alla typer av varianter förut och vågar säga att jämfört med dem så är du unik... även gällande detta... Du har ju en tendens att vara det...

Hela privata du har gett dig in i detta med öppet sinne och tar det för vad det är och hur det känns, och jag beundrar dig något enormt för detta och blir avundsjuk, lycklig, glad, stolt och får energi på en och samma gång.

Jag har alltid gillat att ge sker och haft svårt att ta emot... Nu älskar jag det...

Och ingen, och jag menar ingen, har varit i närheten av att kunna ta emot som du kan. Och ingen har haft känslan att ta kunna ta in och över tid känna in... Ja, jisses... Här tog mina ord slut för dagen...

Det enda jag egentligen vill göra med att skriva detta är att hylla dig för den du är..

Inga kommentarer: