17 december 2009

Smartare?

Har du önskat att du var smartare? Har du lurat på att du skulle vilja vara bättre? Händer det att du skulle vilja vara rik? Tror du att det funnits amerikaner på månen? Är du ensam ibland? Har du så kul som det verkar på FB? Har du känt dig förlorad? Vad är viktigt för dig och i vilken prioriteringsordning? Vad tror du på? Hur vill du uppfattas? Har du tagit sprutan?


Bara skjuter lite i luften. Vill bara att du tar del av de frågor som du skulle kunna ställa till dig själv. Du vet att de kommer här på bloggen med jämna mellanrum eller ibland. Jag formulerar ej frågorna till mig själv enligt ovan. Jag ställer dem dock frekvent med liknande innehåll och inriktning.

En person som jag skrivit om här tidigare, Fläkten, ställde alltid ytterlighetsfrågor till mig för att kolla läget. Jag gillade det och är numera min egen Fläkt. Hoppas att jag kommer fortsätta att prioritera att "pressa" mig själv genom att ställa frågor som dessa. Och att jag bara finner ärliga svar.

Formulera några frågor till dig själv och känn på svaren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:)
R.S

Unknown sa...

Du är mer än välkommen:)