15 juli 2010

Det finns hopp för Sverige...

Jag är så fantastiskt glad, det finns hopp för Sverige. Vår enda världsartist kommer enligt Aftonbladet och GP säga ja till att göra comeback i landslaget på en presskonferens imorgon.

Detta ger mig hopp för att även landslaget skall vara en spegling av det moderna och vackra Sverige som faktiskt växer fram.

Vi behöver mitt i allt detta förstå att det är en ära för oss att ha Zlatan med. Hade jag varit Zlatan hade jag ej bemödat mig när vi hyllar den habile Henke Larsson samtidigt som vi ifrågasätter Zlatan.

Fantastiskt kul och bra att du är tillbaka Zlatan! Och tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med. Såg att du skrev på GP också. Skall bli fantastiskt att vi kan börja konkurrera med andra medelbra nationer igen!!!

Kul att du håller Zlatan så högt så att du för en gångs skulle publicerar en nyhet, har sett att du sällan gör avsteg från den principen.

Anders