17 oktober 2010

iPhone


Vilken djävla folklur det blivit. Jag fick den första direkt vid försäljningsstart i US för några år sedan och gillade den verkligen. Den första var verkligen Apple och snygg, mycket mer påkostad och exklusiv. Sedan kom nästa och den med ett S. Så långt allt väl.

Nu känns det som en riktig folklur och som jag skrivit tidigare så känns den gammal i tänket och användningen.

Jag längtar riktigt ordentligt efter en annorlunda typ av device eller lur och inser att de andra lurtillverkarna ligger efter iPhone som redan är gammal. 


För trots att även iPad kommit precis så känns den också gammal...

5 kommentarer:

Anonym sa...

:D
r.s

Anonym sa...

Håller med, det går för långsamt med nya lurar och små plattor från Apple och de andra är helt i bakvattnet... Det lär fortsätta att vara Apple's grejer som kommer först och ändå kommer de kännas gamla...

Var förresten evigheter som jag hade förmånen att springa in i dig, är du aldrig i stan längre?

IgorDenFörskräcklige

Annapanna sa...

Har man inte redan bekymmer så skapar man dem...

Unknown sa...

Hahaha, så sant Annapanna

Anonym sa...

Jag läste det som "så sant Apparna"...., sorry Mr.RaRe och AnnaPanna....apparna är ju allt annat än en felläsning, dom är ju oumbärliga;) Har ni förresten prövar Iphone 4, den är grym vilken display...man kan se grejer på den!!!
R.S