03 juni 2011

Korv instoppad i bröd-vecka

Denna gångna veckan går verkligen att utnämna till just det som rubriken kallar det, Korv instoppat i bröd-vecka. Det har helt enkelt varit ytterligare en vecka där de fast tiderna för måltid blivit något bortprioriterade. Har helt enkelt funnits annat som har varit viktigare...
Det började i lördags och när detta skrivas så är det torsdag. Så här har veckan sett ut. Lördag tre stycken grillade instoppade i bröd, söndag en grillad instoppad i bröd, måndag en, tisdag två, onsdag en och avslutningsvis torsdag en. De har inhandlats på mack, 7 Eleven och Pressbyrån. Givetvis har jag haft French Hot Dog Dressing i.


Det solklara omdömet och betyget är att den jag avslutade denna veckas odyssé, med korv instoppad i bröd i, som var bäst är... Den som jag inhandlade och inmundigade på Little Village Centralstation. Den sämsta under hela veckan var den jag köpte på 7 Eleven på macken i Richland. Så, jag den jag rekommenderar för hungriga finsmakare blir den på Centralstationen i Little Village. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart födoämne, så mångsidigt, så förföriska undertoner i denna maträtt för gudar:)
Jag känner mig lite som denna rätt själv!!
R.S
:>D