20 augusti 2011

Vilsamt med stenen och platsen

Det är en plats att längta till, Min Kompis plats och sten. Där är det så vilsamt och skönt som ingen annanstans. Ibland är jag där fysiskt och ibland i tanken. Det spelar ingen roll, platsen och stenen ger lugn och ger kraft.


Om någon annan ska dit så ber jag dem att hälsa saker och jag pratar själv ibland på med telepati på kort eller lång distans. Behövs inte så mycket svar, det räcker med att få säga det högt i huvudet. Jag vet att det når fram och det är skönt att rapportera.


Den viktigaste rapporten är alltid att meddela att hon håller på att bli ung, att jag sköter mig och att de två andra faktiskt bättrar sig hela tiden. Jag vet att du tycker att det är skönt att jag faktiskt följer de råd som du delade ut som "order".


Det är vilsamt med stenen och platsen.

Inga kommentarer: