04 september 2011

Bowie Pinups - en uppmaning till Rockstärnan

Detta är världens genom tiderna bästa cover-platta, alla kategorier. Hur jag kan veta det? Det är sådant som jag vet, vissa saker vet jag helt enkelt mer om än vad andra gör. Eller vissa, de allra flesta sakerna faktiskt:) Nu går jag och drömmer om att jag ska kunna stimulera Rockstjärnan att få lust att göra hela plattan med något av sina band eller som soloplatta. Detta ska bli den första coverplattan de gör och har det verkligen funnits något band som gör coverplatta av hela coverplattor? Karriärmässigt ska de sedan välja att spela in hela Never Mind The Bollocks och sedan... Nej, jag ska inte skriva allt här. Tar och skickar listan till Rockstjärnan och låtsas som ovan inte är en order utan skriver ... Please Rockstjärnan...!? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej alla! Nu kan jag inte hålla mig längre, var enormt länge sedan jag kommenterade ett inlägg. Och om jag var snurrig tidigare så har jag inte en aning längre.
Så jag hävdar att du/ni nu uppmanat Thåström att spela in ett antal coverplattor och att han ska börja med Pinups!
Du som skriver de flesta av inläggen tror jag har jobbat på EMA Telstar, jag ser mönstret.

Den alltjämt förvirrade Zege

PS! Jag kommer börja kommentera allt igen så kanske jag känner mig som en i gänget och en dag så får jag förtroendet att veta vilka alla som skriver och kommenterar på Sveriges hemligaste blogg. Ekonomen är förresten Anders Borg, ni har Sveriges finansminister som fredkvent läsare, eller hur?

Unknown sa...

Zege! Vi har diskuterat dig och jag lovar att alla är glada att du fortsatt följer oss och att du kommer vara mer aktiv framöver, det gillar vi. Alla dina gissningar är felaktiga eller åtminstone inte helt rätt:)

MrRaRe