08 april 2012

En hel dag med min iPad

Summering efter Den Långa Fredagen. "Det är ett positivt beroende att sitta och leta inspiration och innehåll online". 


När jag skriver detta har jag suttit tio timmar och åkt flera varv runt jorden. 


Jag har jämfört religioner, läst om påskens ursprung, kollat fotografer och författare, kollat mode, bloggat, läst om bakgrund på svenska politiker, bläddrat bilder på The Fancy, funderat över Pinterest, följt de Hängivna... 


Och faktiskt gjort allt online som inte har med det jag annars ägnar tid online åt att göra...


NamNam dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och då bidde det en ny design och lite mer smygreklam, uppenbarligen! Vad är Uytterhagen? Jag vet attt du kommer skriva att jag ska använda Google nu, men tycker det är trevligt med skrivem dialog med dig.)! Hoppas att allt är bra. Hälsningar Grillkungen!

Unknown sa...

Hahaha, Grillkungen...! Such an honour! Jag kan inte hjälpa dig med Uytterhaegen, jag har inte Google.... Hade svaret blivit om du inte hade skrivit så töntigt... Nu förstörde du det och får faktsiskt klicka på länken för att åtminstone bemöda dig att kolla hans .com. Och mer skrivem dialog än så här, blir det inte:) Och då förutsätter jag att du menar skriven dialog...:)

Keep Grilling!