13 april 2012

Jack The Talking

Jag är alltid enormt lydig, säger Rockstjärnan att jag ska publicera något och gilla det, då gör jag så. 


Här är ett av de senaste beskeden!

‎"you know, I nearly got married, to the bride in black....(you know) she's was always so angry...always ready to attack!"


You do know Mr Dave Stewart & The Spiritual Comboys are 
Chris Bostock from JoBoxers, Martin Chambers from The Pretenders, John Turnbull from The Blockheads, Jonathan Perkins, Nan Vernon and Olle Romo












3 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre än så här blir smörfjoms av nån med nån slags rockådra kvar....aldrig!
Begrep du den meningen så kan du läsa vidare och se mig vackla...men?, nu minns jag ju dom och sen dom....och The Killers "Human"....och dom....och idag Hockeys "to fake"....http://youtu.be/JJjZfBj6yb4
känns kanske lite mer aggroHip...och i denna helgen gillar vi det...och JW's samlade/Jack White that is!
R.S

Unknown sa...

Dog du?

Unknown sa...

Och http://youtu.be/JJjZfBj6yb4 var fantastiskt bra... Kommer snart på en blogg nära dig... Puss!


MR