10 juni 2013

Lite läge att förklara

Jag har haft dåligt samvete för att jag inte publicerat lika mycket som jag brukar. Och framförallt har jag dåligt samvete till ett par personer, primärt LMS och Rockstjärnan.

Jag har haft halvfärdiga inlägg som egentligen hade varit oerhört lätta att fixa till och publicera på vägen sedan en period i maj. Det har inte blivit av, annat har varit viktigare. Nu är dock alla de gamla och ett par nya inlägg publicerade.

Jag träffade Rockstjärnan ikväll och han tyckte verkligen att det var skönt att jag slutat publicera och några dagar tidigare poängterade LMS att jag gjort rätt som inte varit lika aktiv.

Jag tog dock ett svep ikvääll mellan jobbgrejer från Hotel Amaranten och publicerade.

Rätt eller fel vette fasen, fast någon nytta är det alltid med att vara manisk.

Så till alla er andra som varit inne varje dag och kollat efter inlägg, nu är de på plats och fler kommer framåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hu så hemskt, nu börjar det igen;)
R.S

LMS sa...

Det är ingen som lyssnar på mig i alla fall så varför skulle Mr Rare göra det? Jag vänder andra kinden till...

Unknown sa...

Mina två mest trogna läsare i något som får betecknas som exstas, se bara ovan!!!