27 oktober 2009

Filmen Upp

De senaste gångerna jag hamnat på bio har okunskapen om vilken film jag kliver in på varit inblandade. Jag blivit föreslagen bio och tackat ja utan att veta vad jag skall se. Så har det varit med Burn after reading, med Män som hatar kvinnor, med Hangover och som senast med filmen Bröllopsfotografen.

För några dagar sedan var vi ett stort fantastiskt gäng med yngre och äldre barn. Spannet åldersmässigt var 5-60.

Som det varit senaste gångerna så visste jag ej vad det skulle bli för film nu heller. Denna gången var det filmen Plus. En tecknad film med massor av schysst 3D, bra musik och framförallt en fantastisk story med massor av underliggande budskap. Jag gillar själv ej att läsa recensioner om filmer. Så bara lita på mig när jag säger att den är fantastisk.

Vilken ålder du än är i. Gå och se den!

Inga kommentarer: