30 november 2009

Vad snygg du är!

Det är enormt skönt att kunna säga så när du tycker så. -”Oj, vad snygg du är!”. Det är då ganska vanligt att den du säger det till svarar ”Detsamma”. Om jag tycker att någon är snygg så säger jag det. Och jag säger det bara när jag menar det. Finns knappt någon anledning att säga eller svara tack om någon säger det till dig. Det syns i ögonen och på kroppen på den du säger det till om det landar rätt. I lördags tror jag att jag sade det till tjugo personer. Och jag menade det varje gång. -”Oj, vad snygg du är!”.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att jag tackade ordentligt:)

Anonym sa...

Och du är verkligen RaRe. Insåg i lördags att det ej är något smeknamn.

Unknown sa...

Svårt att veta vem du är på denna något knapphändiga information. Vet dock att jag menade det.

Och tack!

Anonym sa...

Tack

Anonym sa...

Tack