21 december 2009

Vila och njut

Du skall se till att värna om vila de kommande dagarna. Du skall även se till att ha ett så vilsamt lugn kring dig så att du njuter av vilan.

Ta en kluring innan de kommande dagarna och veckorna och bestäm dig för hur du skall känna dig i mitten av januari.

Jag tror jag vet vad de flesta kommer känna efter de har klurat. De vill känna sig utvilade, glada och nöjda.

Oavsett om det är så du vill känna dig eller hur du än vill känna dig... ta beslut och agera på det sätt som kommer göra att du känner dig som du vill känna dig i mitten av januari.

Mitt råd är vila och njut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uncle! Shit vad du har börjat skriva bra. Jag är säkert här ett par gånger per vecka i snitt. Den senaste tiden har jag lärt mig att dina artiklar publiceras vid 9 på morgonen.

Fick för mig att kommentera och skriva detta. Livets första blogcomment är skriven.

Have a merry one/Ann

Anonym sa...

Och vem tar ansvar för att MrRaRe vilar? Vet att du i alla lägen finns för oss alla som frågar efter stöd. Vila själv och njut!

Kram Petra