25 januari 2010

Nya sneakers - Philippe Model

För ett tag sedan smög jag in på SODA i Halmstad en helg och kollade på foton av vad som skulle komma till dem under våren. De visade mig massor av snygga plagg som var på gång, men framförallt visade de ett för mig nytt skomärke som heter Philippe Model. Grymt snygga och kul modell. Denna helgen köpte jag ett par liknande paret på bilden, fast med orange "lapp" istället för svart. Fantastiskt sköna, grymt snygga och framförallt lite uppbyggda så att de kändes bättre att gå i än många bara snygga sneakers. Det kommer att bli ett par med grön lapp och ett par som det på på bilden från W19 också.

Jag lovar att ta reda på lite mer om varumärket också. Känns som den som har agenturen har missat helt att vi söker via Google när vi vill veta något. Jag lovar även att återkomma med mer information om designern och varumärket Philippe Model. Även han och hans varumärke skulle behöva lite hjälp med sin marknadsföring...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Najjjjjjzzzz!

Köpte du bara ett par? Har sett några med oranga blippar. Köpte du dem?

Kidda

Anonym sa...

Du får bjuda med mig till Halmstad så att jag kan få se denna berömda och av dig promotade butik... När

"Fresterskan"

Unknown sa...

Kidda! Du får läsa mer noga:)

Fresterskan! Väldigt vad du fiskar och fjäskar. Du kan åka dit när du vill. Hälsa dem från mig:)

MrRaRe