29 januari 2010

SADE - snart ny skiva

Äntligen kommer det något nytt med den gudomliga Sade. Jag har träffat henne en gång i verkligheten för några år sedan och hon var lika ljuv och trevlig som hon alltid varit gudomligt vackar.
Här är den första singeln från plattan som kommer den 10 februari och dessutom kan du läsa om plattan och annat historiskt på den lokaliserade sade.com. Jag tror att detta är hennes åttonde album.
http://www.sade.com/se/home/
Där har du även en video med bättre kvalitet än den nedan som kommer från You Tube

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mummaaaaaa!

Var finns Cia Berg nuförtiden?

Kidda

Anonym sa...

Träffat Sade!!!

Förvånar mig ej!

Var? London?

Och varför skrivs det här när du aldrig berättat? Kan du inte vara som oss andra och skryta lite:)?

Johan

Unknown sa...

Kidda! Tror du skrivit på fel ställe först, oavsett så hittar du svaret ovan under Ubangi.

Johan! London var platsen. Jag skröt ju precis. Jag skrev det ju ovan.