11 januari 2010

Tack för alla besök


Enormt kul att konstatera hur många förutom du som besöker Mr RaRe. Jag har, med mina mått, enormt mycket trogna besökare. Varje gång ni kommer hit så ägnar ni två minuter av era liv till detta besök. 20% av alla era besök sker via mobil eller iPhone.

Vill tacka för att ni kommer hit.

Bloggen är kopplad till Google Analytics och jag har stor nytta av statistiken ur några perspektiv. Jag ser dock gärna att ni tycker till och skriver vad ni vill ha mer eller mindre av. Jag får ganska mycket feedback av de som vet vem jag är och får gärna mer feedback av er andra. Kommentera gärna!


Puss och Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK själv!

Anonym sa...

Uncle RaRe!

Jag tackar. Bloggen e grym. När f-n hinner du? Är det på alla dina helger i Muzak City?

Johan