01 april 2010

Solsidan

Var länge sedan jag hört talas om ett humorprogram som så många tycker är roligt, gillar och ogärna missar. Dessutom har jag själv nästan aldrig gillat ett humorprogram så mycket som alla andra säger sig gilla. Det är trevligt.

Min reflektion på vad de jag frågar svarar är så här: Alla jag frågar säger att det är träffsäkert.

Själv tycker att det är roligt för att det är likt många personer jag känner och ej vill umgås med.

Är det vad de jag frågar menar när de svarar träffsäkert?

Eller vad betyder träffsäkert?

Härmed är frågan och grundfrågan ställd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Träffsäkert = mitt i prick, höll jag på att säga;)
R.S

Anonym sa...

Jag tror att sanningen är attt de som säger sig tycka att det är träffsäkert helt enkelt pratar om sig själva och hur de lever.

Emma - Rock the blogg sa...

Visst är det så, jag har också tänkt på det. Att jag tror aldrig jag varit med om ett program som så många olika människotyper gillar och skrattar åt.

Måste vara igenkänningsfaktorn. Så hög - på topp hela tiden,