28 oktober 2010

Ska skaffa en PT

Äntligen har jag hittat lösningen på en sak som bekymrat mig. Lösningen på hur behovet av och lusten för att träna ska lyckas kombineras med ett aldrig stillande behov att jobba...

Det finns tydligen något som kallas eller heter PT. Först nu har jag förstått vad det betyder och egentligen är. Det betyder Personlig Tränare, det är helt enkelt en förkortning.

Dett betyder att din PT kommer sköta all din träning när du vill, givetvis inom rimliga tider. Fast det kanske går att få PT:n att även träna på natten, även om det blir en annan taxa. Detta är ju genialt. 

Nu kommer jag kunna och resa och jobba precis som vanligt och så kommer PT:n att träna för fulla muggar, på gym och i skogen och gud vet allt... Vet inte hur mycket jag kommer behöva kolla PT:n, de borde ju vara självgående...

Perfekt, det var inte bättre förr...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Honom sk vi ha!!! Att du orkar vrida och vända på alla dessa ord och tankar. Jag är tacksam för och ödmjuk inför det. Hoppas att allt är riktigt bra med dig. En fik någon dag, som sagt. Frid/Pisse Nisse

Anonym sa...

Du är kul. Du vrider och vänder på allt och intet.

JF

Anonym sa...

Du är kul. Du vrider och vänder på allt och intet.

JF