03 december 2010

Du vet att det egentligen borde vara vi...

Detta inlägg är skrivet bara till en enda person på denna jord. Jag skriver helt enkelt som i rubriken... Du vet att det egentligen borde vara vi.
Du vet att det är rakt och ärligt sagt, precis som då eller som den gamla tanten i filmversionen av tv-serien sa: "I love you, but I love myself more". Nu borde vi kunna summera det hela. Hur har vi det? Jag tycker att det blev fantastiskt bra för oss båda. 


Fick bara lust att skriva att det egentligen borde ha varit vi, för det vet vi båda två. Och det var det sista vi sa till varandra. Fast så är det inte och så ska det inte vara. Och det är bra. Jag vet det, du vet det. Minns du att avslutningsorden var "Vi är de rätta, fast vi ska nog träffa någon annan"?


Måste vara oerhört enkelt för er andra att förstå. Sorry, kanske kommer ske igen att det skrivs till endast en person! Eller så kanske du går helt varm ändå och är säker på att detta är skrivet till dig... Kanske du bara frossade i att jag skrev om någon annan och tänkte att du skulle kunna klura ut vem det handlade om... Glöm det, njut av något ovan eller nedan istället... Puss!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Puss.

Anonym sa...

Puss

Anonym sa...

Puss!

Anonym sa...

Puss!!!

Anonym sa...

Puss!?

Anonym sa...

Puss Puss!

Anonym sa...

Kram Prinsen!

Anonym sa...

vad är det som händer???
var det så många som kände sig träffade??
eller att denna någon, vem det nu är, blev enormt glad och är dags att ta kontakt med???
gift er???

mr T

Unknown sa...

Jag har ingen aning om det är samma eller olika personer. Och det känns inte viktigt. Det enda viktiga i detta fallet, är att jag vet att den detta är skrivet till har textat sitt svar...

MrRaRe

Anonym sa...

Nu ja!

R.S
;)