08 mars 2011

Högklackat och stesolid

Jag erkänner, jag har sett fem minuter på ”Det viktigaste är inte att kunna dansa utan Svenska folket bestämmer”.

Har det senaste året tyckt att Björn Ranelid verkar vara en intressant person. Kollade in honom på ”Fångarna på Slottet” och tyckte att han var cool. Förutom då han skulle få för sig att tala ut till alla sina belackare. Och såna har han många enligt sig själv. 

Vad som dock var världsklass var hans dans. Han såg ut som en gipsad stesolidtuggare i högklackat. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Björn är en för mycket! Nu lägger han av, eller så blir han den darrande underläppens svar på Robban Broberg!
Skriv en intressant bok eller nått....vi är jättetrötta på dig i rollens som, Mr OneTrickCryBabyPony!
R.S

Anonym sa...

HAn är ett stor fjant, ett tag var jag impad, men han är bara löjlig nu. Jag tror att han kommer bli underläppens svar på Robban! Fantastiskt liknelse, hundra poäng!

Han går säkert och muttrar hemma över varför folk inte storgillar honom nu när han har varit med i dessa löjliga så kallade folkliga program. HAde han vunnit Let's Dance hade han säkert anmält en låt i shclagerfestivalen och kört audition till Idol.. Eller så kommer det nu?

Jag tror at du har mycket tuffare och mer bestämda åsikter än vad du visar denna gången du Mister Rare. Får vi höra dem nu?

Coco M