30 mars 2011

Tar på mina Red Wing Shoes

 
Om ett tag kommer det ett inlägg om den enda affär i världen som jag kan längta till förutom W19, Imogene+Willie. Grymt cool och unik butik! Den ligger i och för sig i Nashville, men längta är kul. 


Senaste gången jag var där köpte jag mig ett par Red Wing Shoes 8113 6 Iron Ranger Hawthorne. De är coola och fantastiskt sköna. Dessutom är de lite ovanliga för att vara mig. Min tes just nu är att jag kommer använda dessa massor under våren och sommaren och att sluta använda dem så snart de blir mjuka. De är sådär underbart stenhårda nu. Du har bilder ovan på mina nya fina. Ta nu och gå in på och kolla på deras site här, deras FB här och följ dem för fasen.


Tar på mina Red Wing Shoes...!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stenhårda skor?
Sist jag tog en rask promenad i stenhårda skor så hade min ena stortånagel brutits av! Inte en tår föll på min kind, för jag är stenhård....skorna var bara stendåliga med oskickligt garvat skinn!
Tacka vet jag ett par Peter Panstövlar eller ett par sköna mockasiner med fransar kring ankeln.
R.S

Anonym sa...

...fast de på bilden var snygga....men hårda, varför?
Slalompjäxfeber, eller?
R.S

Unknown sa...

Nu är de mjuka...

MrRaRe