21 april 2011

Bloomsbury Hotel i London

En kompis fixade ett trevligt pris på ett fantastiskt hotell i London. Jag fick ett oförskämt trevligt pris. 

Varje gång jag skriver om hotell och hotellrum så vet du att jag hugger på att de inte förstår att vi vill ligga på sängen och jobba och att kontakterna sitter för långt bort. Eftersom det är ett faktum har jag skaffat längre kablar till alla devices.


På Bloomsbury Hotel har de tänkt på detta och mycket mer. Det finns olika eluttag i alla rum, så i dessa rum behöver du inte adapter för de har tänkt på det. Det finns dessutom eluttag vid sången, enormt ovanligt. Inte nog med det, det finns kontakter vid alla ytor där det krävs som vid läsfotöljen och vid skrivbordet. Love it!
Och när sedan hotellet är enormt välskött, snygga möbler, enormt bra städat och med osedvanligt trevlig personal... Då är det inte mycket att snacka om, inte heller om jag betalat fullt för hotellet. Om du vill bo fantastiskt bra vid nästa jobbresa eller semester i London, boka och bo på The Bloomsbury Hotel.


Denna gången skickar jag inte med länk till hotellet för det är för fula bilder och för dålig bilder, visualiseringar, beskrivningar generellt och för den delen helt bedrövlig onlinenärvaro. Hotellet däremot, det håller toppklass!

2 kommentarer:

HoUH sa...

Hej Bloggaren Rare! Nu kan åtminstone inte jag hålla mig längre:) Vad är det du jobbar med? Jag och min sambo har gissat fram och tillbaka och våra gissningar är att du jobbar med mode eller tv på något vis! Och nu vill vi veta det rätta svaret:)

Håkan o Ulrika H

Kidda Rocks sa...

Lyxlirare!!! Och i Barcelona?