23 april 2011

Stockholm Båstad

Om du tänker dig att någon som sett Smash när de var små hyr in lite halvkändisar och någon riktig stjärna och försöker skapa en komedi som handlar om tennis och relationer... Då har du tänkt mer än de som finansierat, skrivit, skapat och ställt upp i tv-serien med samma namn som rubriken på detta inlägget. 

Faktiskt fantastiskt fenomenalt uselt. Såg knappt ett avsnitt i söndags och det var enkelt att ta nästa beslut. Det var så dåligt att det passerade kalkonstadiet, som jag brukar gilla, och faktiskt blev riktigt pinsamt. Beslutet blev, skriv detta på bloggen och lägg en länk till YT och tänk sedan aldrig mer på det. Och en sak till, jag ska aldrig nämna eller diskutera det med någon av de jag känner som är med och finns ned bild och ljud i denna "tv-serie".


Jag kan ha helt fel eftersom jag inte såg hela avsnittet. Chansen är minimal. 500 000 andra tittare sägs det ha varit... Folk måste sova, det kan inte vara möjligt att så många har ett så dåligt liv. Jag hade tänkt att lägga upp en länk också, men nu får det räcka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Solsidan vs Sthlm/Båstad, det går bra nu! Kul när dom gör skoj de där två (?) finurliga på TäVä!
Dom kan som bonus få en helt oprovocerad knogmacka som grädde på moset...om jag vore lagd åt det hållet....tack o lov så är jag lagd mer åt det hållet som kallas " jag sätter inte på TV'n om den inte gör något för mig", typ som Robot Wars, Orange County Choppers, kulturkvarten, nyhetsmorgon eller något annat mer allmänbildande;)
jag tror fortfarande på "tig ihjäl" skiten principen!
R.S

Unknown sa...

Fast vad ska du och jag då skriva mer "hatiska" inlägg och kommentarer om?


MrRaRe