18 september 2011

Skjortor

Stryker du du dina nytvättade skjortor? Eller lämnar du in dem? Frågorna är till er som använder skjortor mer än en gång


Att jag undrar beror på att jag själv numera alltid köper skjortor, av en kvalitet eller i en stil, som inte ska eller behöver strykas. Så mycket tid som jag numera sparar! Det är minst 230 kvällar om året! Tidigare stod jag och strök innan jag la mig för natten, och det var ofta ett moment där det fanns lust för annat. Och nu kanske du undrar vilka skjortor det kan vara som du inte behöver stryka... Klart att du gör. Du ska få ett tips, köp M.Grifoni på W19. Du kommer häpna av lyftet och tidsbesparingen.


Numera är enda undantaget de gånger jag vill stryka en smokingskjorta, och det är sällan. När jag vill ha smokingskjorta köper jag oftast en ny för den aftonens nöjen.

Inga kommentarer: