02 oktober 2011

Himlen vid havet

Så här fint kan jag bara finna livet på en enda plats på jorden, och den platsen är Paradiset.


Sommar, vinter, höst och vår. Så kallat fint eller dåligt väder. Det spelar ingen roll. Paradiset ger lugn och eftertanke.


Kanske kan det vara så att detta är den enda plats jag kommer ha kvar livet ut som en helig plats. Kanske är det naivt att tro det, fast jag är ganska säker på att det kommer bli eller vara så. Kanske får jag som jag vill och brukar, det vill säga får rätt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såg du förresten att vår by i Italien är med i "The American", kul att Anton C nappade på adressen han fick:)
R.S

Unknown sa...

Såg inte det, men vet att han är lydig och något av en följare. Kul att han responderar på vårt stöd och våra råd. Tror att han inser att det är en förutsättning för att han ska kunna ta ett kliv och lyfta sig. MR

Unknown sa...

Nu har jag sett det, kollar den just nu. Efter en gnutta eftertanke inser jag att Anton måste lära sig att tänka själv... Han måste ha ett eget tänk, räcker inte att vi säger allt.

MR

Anonym sa...

Jag är bara såååå tacksam för att han inte använde påfågelsträdgården och Alshammarpoolen i sin långvideo...skönt att ha det lite privat däruppe i bergen!
R.S

Unknown sa...

Jag gör det jag måste göra efter din mitt i prick replik, håller med. MR