06 oktober 2011

SAS är kass

Jag kan helt enkelt inte erinra om jag tidigare skrivit ramsan SAS är kass, har jag det?


Att jag skrivit inlägg gällande SAS är jag övertygad och säker på... Men ramsan SAS är kass... Tror inte det.


De förtjänar den ramsan från mig för långt, troget och stadigt underpresterande samt ett totalt ointresse av att ha mig som kund i centrum.


Och om de har skaffat sig monitorering av bliggar samt en organisation som bedömmer om de ska svara... Kanske har de lärt av Telia... Även då har jag och SAS ett kommunikationsproblem. Jag vill att de ska intressera sig för mig... Och de vill att jag ska förstå hur det är att driva ett statsägt och gammaldags flygbolag...

Går helt enkelt inte ihop. Jag avrundar med ytterligare ett SAS är kass! Det är lika kul att skriva som att det är sorgligt att ha med dem att göra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På rom bara, brorsan!!! Dom borde tänka på hur det gick för Sterling efter den där gången när jag blev så ledsen för att dom förstörde vår middag, pga av förseningar!!! Jag svor att aldrig mer flyga med dom...och tänka sig, då konkade dom! Ha!
R.S

Anonym sa...

På dom bara!