05 oktober 2011

Nya kavajer från Alice San Diego

Ledsen för den dåliga bildkvaliteten... fast det är enda chansen för dig att hitta något dåligt med något från Alice San Diego...
Jag har aldrig haft kavajer som så uppenbart har gett kommentarer och respons från vem man än träffar och möter.


Började handla Alice grejer förra säsongen, när W19 började ta in dem. Och de har den goda smaken att ta in en i varje storlek i varje färg och sedan är det finito.


Någon gång i framtiden kommer säkert Alice San Diego att skaffa en vettig online närvaro, detta är vad du får hålla till godo med nu på Facebook respektive här

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag lite rädd, du bär väl inte dem med uppkavlade ärmar för att visa paisleyfodret???
Måste se irl för att förstå detta!
Den ängslige R.S

Unknown sa...

Käre R.S! Var absolut inte ängslig eller rädd. Mr RaRe har koll, var säker på det. Jag är som ett talande djur, helt unik. Alla saker jag gör blir, om möjligt, än bättre irl. Ganska säker på att du förstår.


Eder Mjuke MR

Anonym sa...

Phew! Känns liiite bättre nu....fortfarande orolig för fodret...;)
R.S

Unknown sa...

R.S! Skönt att det känns bättre. Och det kommer att bli allt bättre... För det inget Göteborgsmodemönstrat finns... Skönt va!

Annan sak, har hört att vår blogg eventuellt kommer beskattas som chatt av Herr Borg...!!! Kanske inte konstigt alls...!

Eder Timide MR

Anonym sa...

HAA! DÄÄÄÄR FICK JAG ER! Jag visste det hela tiden, bloggen sköts av två personer. Som dessutom skriver ALLA inlägg Och ALLA kommentarer. Eller hur? Segerviss ZeGe

Anonym sa...

"Ingen konstigt aaaalls"
Det är ju bara så coolt att betala skatt, får du skatta för denna så kan du klä dig i mintgrön Spencerkostym och få mig rullande som den lustigaste lakej i dammet av av dina cykelskor i vilken dröm du vill;)
R.S

Unknown sa...

Gå och lägg dig ZeGe, det är alldeles för sent! Du yrar!!!

Eder Omtänksamme MR

Anonym sa...

Skrapar med foten och skäms lite ZeGe....för att jag uppgivit mig för att vara Mr.Rare utan att vara det....eller är jag det...gör dimridårörelser med fingrarna och lägger sen tre av dem över munnen och fnissar!
Nu är du så nära och som Rimbaud sa, ÄNDÅ så är det inte rätt ställt i landskapet Provance....eller vad säger ni bröder, systrar och jordbrukare!
R.S

Anonym sa...

Snygga kavajer Mister! Dock inte helt oväntat att du går varm på saker vi andra bara kan drömma om. HH

Unknown sa...

HH! Börja priorutera rätt. Du kan inte ha på dig en semester med barnen och hustru flera gånger. Förr hade du ju i alla fall fysiska kort att sätta i album från era dyra semestrar...

Nej, mindre grejer till familjen! Så du kan spendera degen på saker som gör synlig skillnad!!


Eder Kunnige och Kloke
MrRare