04 november 2011

Kom igen nu kylan!

Skrev detta en kväll på ett hotellrum i Stockholm, var i slutet av september. Har helt enkelt missat att publicera inlägget och tycker likadant fortfarande... 
Segt att hösten inte rikitgt blommar ut, tjatigt. De där riktigt bra dagarna för lager på lager och som kräver handskar, var är de? I och för sig är det skit samma. Jag har sedan länge börjat anväbda dunjackor, stickade tröjor, päls och annat som hör denna perioden till.


För prick ett år sedan var vi på en prisutdelning i Stockholm och då var det kallt och skönt. När vi var och häntade pris i år så var det 25 grader.

3 kommentarer:

LM fucking S sa...

Dagens mest självklara och uppenbara kommentar från LMS. Hatar vinter och kyla, lager på lager till trots...
Älskar höst/vinter med plusgrader, mörker och gärna lite regn då och då. Tom Waits-väder. Typ.

Anonym sa...

Jag var på Fotografiska idag. Jag såg en elefant. Det var lagom kallt ute. Sen provade jag en Gibson Les Paul. Den var väldigt snygg men hade konstig apelsinlack. Kan inte bestämma mig för om jag ska gilla det.
R.S (som prövar en mer korthuggen kioskdeckarstil på kommentaren)

Unknown sa...

Haha, LMS och R.S chat! Love ya!