13 februari 2012

Heja Lufthansa

Så var det då dags att såga världens mest överskattade flygbolag SAS igen, denna gången framkallat av en resa med dem till Köpenhamn. 


Hej SAS! Ni är så enormt dåliga och ointresserade och jag hoppas för er skull att ni inte tror något annat, för ni har ett problem i mitt fall. Ni är helt ointresserade av mig och visar det varje gång jag flyger med er.


Denna gången hamnade ni än mer i centrum än vanligt, när min nästa flight restes med Lufthansa och jämförelserna börjar så snart man glider in i deras plan, miljö och deras kultur i sitt samarbete med oss kunder. Lufthansa har enormt trevlig personal, fantastiskt sköna fåtöljer i planet, bra mat och allt annat som är viktigt för mig när jag är kund när jag betalar fullt pris och behöver åstadkomma saker när jag sitter på en flight.


Antar och förutsätter att ni på SAS inte bryr er och vill framföra ett enormt stort tack till er på Lufthansa, det är ett nöje att få vara er kund. Tack Lufthansa, Heja er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

...och med tanke på mina usla erfarenheter av Lufthansa så vågar jag knappt tänka på SAS av idag!!
R.S

Unknown sa...

Nog lika bra att låta bli, och jag kan inte garantera att Lufthansa är bättre än när du ogillade dem...

MR

Anonym sa...

Dom trollade BORT min förbetalda "extra benutrymmesplats"...före en långflygning!!! Dom går numera under ett annat namn som också börjar på Luft....och slutar på ...affe:(
Noll ersättning för detta idiotschabbel dessutom!
R.S

Unknown sa...

Usch, dumma Luftwaffe!


MR