21 februari 2012

Vad sa Fredrik Reinfeldt egentligen?

Har varit en massa snack kring att vår statsminister Fredrik Reinfeldt vill höja pensionsåldern, och kanske känner pressen, alla och envar att det var hans tur att bli påhoppad nu, inte vet jag... Jag är neutral till alla politiker utom de som ligger längst ut på respektive kant... De kan historia för dåligt för att ha min respekt... 

Men först idag prioriterade jag att kolla själv vad det var han sa... Kolla in artikeln på dn.se

Efter som jag inte själv deltar i röstande och andra politiska aktiviteter så kan jag inte tala för eller emot, men jag skaffade i detta fallet en bättre möjlighet att förstå en del gamla fenomen som idag går snabbare och inte alltid innebär koll av källan.  


2 kommentarer:

Anonym sa...

Freddan vill spela Allan i Eu och knäppa Grekland på näsan! -Ba, kolla oss Ba, vi ba, vi Ba höööjer pensionsåldern! Nananananaaaa-na!
Nu behöver förmodligen ingen oroa sig över denna nya "ribba"! Vi tinar några miljarder år gamla växter ur ur-isen och låter några mikroorganismer från planeten Mars stenprover växa till sig i "helsäker" labmiljö, vips....nema problema;)
R.S

Unknown sa...

Bäste R.S! Vad ska jag säga nu... Det blir det uppenbara... Där satt den!!!

Love / MR