19 februari 2012

Vad säger det om er?

Vi har några stycken i Avlånga Landet, såna där som sticker ut bara genom att säga något eller ha på sig något annat än vad allla andra säger eller har på sig.

Jag tycker att det är patetiskt hur mycket det upprör att det finns människor som sticker ut. Ranelid är en ledsen själ som inte bara vill knacka text och ge ut den. Och han gillar att öppna skjortan lite mer och höra sin röst länge. Är det så mycket mer egentligen.?Jag går inte igång på honom och känner honom inte. Och om det inte är mer som krävs för att få igång alla, ja då är det faktiskt bedrövligt.

Kanske ska ni fundera på varför ni går igång så mycket på allt han gör, vad det är ni går igång på och varför.

Jag tror att människor som Ranelid, Peter Siepen och andra får igång er enbart på att de inte håller sig inom ramarna och jämförelserna ni tror er ha valt. Och vad säger det om er och era liv? Är det så lite som krävs för att ni ska tappa fokus?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle du inte tappa fokus om dom sprängde dödfödda dalmatinervalpar mitt i ett valfritt evenemang som du uppskattar...knappast olagligt, bara lite trist liksom;)
R.S
Ps. Såg inte El B.R live, men var fan i mig tvungen att SVTplay'a det eftersom hela webben handlade om det...
Bara skitdåligt prettojunk med en dansbrutta som ylade och let's dance Björne som förgäves försökte slicka i sig sin kindmick medans han hasplade ur sig poetiska sanningar som kommer få en aprak Torsten att framstå Nostradamus! Övriga bidrag, stilsög säkert enligt "modern fakenostalgisk Schlagertradition", if you know what I mean;)
Domen lyder....- lägg ner skiten!
Ds

Unknown sa...

Bäste R.S! Om de ändå sprängde dalmatinervalpar, då skulle jag kolla på Play också. Jag har ju inte sett skiten. Jag klurar enbart på att det krävs så lite för att det ska bli upprört, att det sedan alla bidrag är dkitlåtar är inget nytt antar jag...

Och jag håller med... Lägg ned skiten!

MR

Anonym sa...

Det är vinter, BR är lat, fåfäng OCH solbränd... nu får du inte fler ledtrådar...schlagern är sekundär irritationskälla!
Svenskar ser oftast plufsiga och runda ut i lager på lager, i vintertid är Sweman kinkig,krävs inte mycket för att det ska gläfsas.... HÖGT!
Frågor på det?
;)
R.S

Unknown sa...

Bara en fråga, vad säger det om dom?:)

MR

Anonym sa...

Det min vän, får du gå ut i ett bredare medium för att få svar på! Finns det en Kamratposten senior, så tror jag det kan vara rätt ställe:)
R.S

Unknown sa...

Tänker du på Fibban? Shit, jag tror att den har lagt ned sedan ett tag. Kanske kan köpa något gammalt nummer via blocket och se om det står något. Vilket år tror du att svaren på min fundering var som mest stringenta och tydliga.

En MR som VERKLIGEN vill veta...