05 januari 2009

Jonas Gardell

Känner inte människan och hoppas att aldrig träffa honom. Jag är helt säker att jag får rätt bild av honom genom allt jag sett live och i TV genom åren. Karln är ju helt rudad eller ding.
Jag frågade en klok kvinna jag känner vad det skulle ha kallats, det han har, på den tiden hon jobbade med problembarn och missanpassade. Hon svarade att: "Det skulle ha kallats en sjuk person som behöver hjälp och som får frispel varje gång han ej är eller står i fokus".
Jag har bara en kompletterande åsikt och den är att han är den enda officiella person som fortfarande tycker att homosexualitet är något märkvärdigt eller konstigt. Om han inte får hjälp snart så bör han tas bort från rampljuset, annars kommer han att göra att en massa inskränkta människor tror att de som är homosexuella är pucko!

Not RaRe, just stupid! Help him!

Inga kommentarer: